Tuesday, July 22, 2008

Φαίνομαι - Είμαι: 1 - 0

Κάτι που μαθαίνουμε όλοι πολύ γρήγορα στο ξεκίνημα της καριέρας μας είναι ότι όσο καλός/ή και αν είσαι στη δουλειά σου, για να πας μπροστά θα πρέπει να κάνεις και το ανάλογο promotion/marketing των έργων και δυνατοτήτων σου. Πολλές φορές αυτό που είμαστε και κάνουμε δεν το προσέχει κανείς. Ενώ αυτό που φαίνεται ότι είμαστε και κανουμε (άσχετα από το αν όντως είμαστε και κάνουμε) έχει πιό άμεσα αποτελέσματα και δημιουργεί εντυπώσεις.

Ας πάρουμε ένα απλό παράδειγμα: Ο Μήτσος δουλεύει σκληρά να φτιάξει ένα σημαντικό concurrency bug που του παίρνει όλη την εβδομάδα για να το τελειώσει. Ταυτόχρονα ο Ιγνάτιος φτιάχνει 5 σχετικά εύκολα bugs στην αρχή της εβδομάδας και τον υπόποιπο καιρό κόβει βόλτες στο γραφείο και κάνει κουβεντούλα με άλλους συναδέλφους, δεν παραλείπει να ανακοινώσει ότι έχει φτιάξει ήδη 5 bugs και ενίοτε προσφέρει και βοήθεια στους άλλους (ειδικά σε άτομα που είτε από εγωισμό, είτε από έλλειψη γνώσεων του Ιγνάτιου δεν δέχονται την προσφορά του Ιγνάτιου). Αν και λίγο τράβηγμένο αλλά καθόλου απίθανο σενάριο ποιός νομίζετε ότι έχει 'φαινομενικά' πιο μεγάλη αξία για την εταιρία;

Μαθημα Αμερικής Νο 2: Never underestimate the power of visibility and perception. Consistently let people know of the great things you do. Because others will too.

No comments: